MaceJembatan pengangkutan gudangTeknologi pengukuhan baru

  • masa pelepasan:2024-05-10 13:09:34
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:369
  • Penerangan pantas:

    Mace,Sistem elektrik jambatan pengangkutan dipenuhi dengan indikasi kesalahan untuk perlindungan bawah kabel dengan papan per

Kandungan artikel

Sistem elektrik jambatan pengangkutan dipenuhi dengan indikasi kesalahan untuk perlindungan bawah kabel dengan papan perlindungan kaki anti tekanan di platform.

Apabila mengesahkan bahawa bibir ditetapkan pada bekas, tarik hook keluar untuk ikat ke dalam bekas, ketatkan rantai untuk memastikan ia tidak melepaskan, dan tekan blok brek di kedua-dua sisi. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.

MaceAdakah anda pernah peduli tentang kerja penyelamatan jambatan naik bimbit apabila menggunakannya? Kerana pemeliharaannya adalah penting, jika ia tidak boleh dilakukan secara peribadi dan secara rasional, ia akan menyebabkan banyak kerosakan kepada aplikasi masa depan. Oleh itu,MaceJembatan penerbangan tetap hidraulik,MaceEmbedded boarding bridge, ia diusulkan bahawa semua orang perlu melaksanakan peribadi pemeliharaan yang masuk akal di jambatan naik bimbit.

Kerana skenario penggunaan dan persekitaran yang berbeza frekuensi operasi juga merupakan faktor yang mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jambatan naik. Contohnya, beberapa kilang yang dipasang sering terus-menerus membuka muat, hantar, dan digunakan. Ia boleh dibayangkan kerana operasi jangka panjang dan sering

SenyapGerakkan tangan untuk mengangkat jambatan papan ke tinggi bekas.

Seperti yang diketahui, jambatan penerbangan tetap adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Mudah untuk dibuang, dan biaya penyelenggaran rendah. Kurangkan kerja dan meningkatkan efisiensi kerja. Mari kita lihat operasi dan kontraindikasi jambatan boarding tetap: operasi utama jambatan boarding tetap adalah menekan tangan lifting untuk mengangkat jambatan boarding tetap ke lapisan at a s kurungan.

Apa itu paksi penerbangan hidraulik? Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan cepat barang, dan fungsi penyesuaian tingginya boleh membina jembatan antara trak dan platform gudang. Apa langkah operasi yang kita lakukan semasa digunakan?


MaceJembatan pengangkutan gudangTeknologi pengukuhan baru



Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads;

Semasa turun jambatan naik, semua pegawai dilarang memanjat cerun dan muat berlebihan semasa menggunakan jambatan naik.

Apa masalah yang perlu diperhatikan bila menggunakan jambatan boarding? Contohnya, jambatan naik bimbit biasanya digunakan di luar, mereka juga ditempatkan di luar. Mereka sering terkena angin,MaceJembatan penerbangan tetap hidraulik, hujan, dan cahaya matahari, yang mengurangkan jangka hidup jambatan naik. Oleh itu, pemeliharaan jambatan naik sangat penting. Apabila hujan, tutup jembatan naik dengan pakaian hujan untuk mencegah kering dan penuaan.

Perbaikan kualitiTitik lain ialah and a mesti mempertimbangkan keperluan mereka sendiri untuk menggunakan peralatan jambatan boarding hidraulik tetap, dan kemudian melamar keperluan suai untuk pembuat jambatan boarding hidraulik tetap berdasarkan keperluan mereka sendiri. Pilih jambatan boarding hidraulik tetap yang sesuai kepada mereka, seperti kata-kata, apa yang sesuai kepada mereka lebih baik.

Kehidupan perkhidmatan jambatan naik kecil juga berkaitan dengan kualiti peralatan sendiri. Pilih perusahaan kecil dengan harga rendah dan kualiti rendah untuk produksi dan penghasilan boleh menghemat biaya dalam masa singkat. Namun, ia juga meletakkan dasar untuk penggunaan masa depan. If quality problems and accidents occur, it will not only cause personnel and property losses, but also delay delivery time, causing immeasurable direct or indirect losses.

Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Adakah anda tahu klasifikasinya? Adakah anda tahu penggunaan relatif? Kalau awak tak faham, penggunaan sering dan panjang jambatan naik secara alami menyebabkan beberapa masalah. Komponen utama di dalam jambatan penerbangan tetap termasuk unit kuasa hidraulik, pompa minyak bekalan kuasa bateri, kotak, dll. Operasi panjang di bawah beban tertentu secara alami akan mempunyai kesan tertentu pada pompa minyak hidraulik, mengurangi jangka hidup dan meningkat kadar pemeliharaan.

peringkatPenyelidikan penyelesaian telah mendapat hubungan antara kedudukan tali silinder hidraulik dan dorongan dan kelajuan angkat platform angkat. Perubahan dalam kelajuan dorongan dan angkat semasa proses angkat platform angkat menentukan optimasi dorongan dan kelajuan angkat platform angkat. Parameter. Kerana rancangan optimasi mekanik ini milik rancangan optimasi binari berbilang-objektif. Analisis dan membandingkan, pilih optimasi yang sepadan dan tulis program yang sepadan berdasarkan paparan aliran mereka.

Bahagian sambungan jambatan pengangkutan patut diisi dengan minyak yang sepadan.

Apabila bekerja pada jambatan naik hidraulik, kaki sokongan mesti dilambangkan, dan bolt kaki sokongan mesti disesuaikan untuk memastikan platform angkat tertekan secara stabil pada kaki sokongan dan terus mengufuk; Semasa proses angkat dan dalam keadaan angkat, platform angkat tidak boleh bergerak, dan ia dilarang untuk bergerak pada platform angkat. Jika terdapat bunyi yang tidak normal semasa operasi jambatan pengangkutan hidraulik, ia patut dihentikan segera untuk pemeriksaan untuk menghindari menyebabkan kerosakan serius pada platform angkat; Sebelum digunakan, periksa sama ada peralatan elektrik normal; All shaft pin oil holes must be oiled before each use. Sebelum digunakan, perlu melakukan penunggahan tanpa muatan dan memeriksa sama ada sistem hidraulik normal; Muatan bangku kerja tidak patut melebihi nilai nilai, dan ia tidak patut dijalankan shaking manual yang kuat; Minyak hidraulik dalam tangki minyak mesti diganti setiap jam operasi.

MacePenggunaan tabu jambatan naik tetap: penyelamatan patut dilakukan dalam syarat menggantung dan menyokong platform kerja platform angkat untuk mengelak turun tiba-tiba platform angkat, yang boleh menyebabkan kemalangan yang tidak diperlukan; Jangan menyesuaikan valv keselamatan secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu, selepas valv keselamatan disesuaikan, mesin dan objek.

Semak jika valv manual terbuka. Apabila digunakan, ia mesti dibuka, jika tidak jambatan naik mungkin rosak.

Adakah anda tahu beberapa ciri-ciri kerja dari jembatan naik hidraulik? Hari ini, saya akan membawa anda untuk memahami!


TuragurghonMaklumat produk lain
  • Biawa podraskaPlatform penangkapan diri hidraulikKecekapan industri yang tinggi

    Biawa podraskaPlatform penangkapan diri hidraulikKecekapan industri yang tinggi

  • Biawa podraskaVehicle mounted boarding bridgeAdakah ketebalan industri semakin lemah?

    Biawa podraskaVehicle mounted boarding bridgeAdakah ketebalan industri semakin lemah?

  • BIA westockTekanan hidraulik paksi naik bimbitTeknologi pembungkusan dan pemprosesan

    BIA westockTekanan hidraulik paksi naik bimbitTeknologi pembungkusan dan pemprosesan

  • BIA westockMesin pembukaan hidraulikPeluang Strategik dalam Industri

    BIA westockMesin pembukaan hidraulikPeluang Strategik dalam Industri

  • BIA westockTingkat Kecil Dalam Rumah VillaApa yang boleh dibahagikan kepada beberapa kategori

    BIA westockTingkat Kecil Dalam Rumah VillaApa yang boleh dibahagikan kepada beberapa kategori

  • burkina fasoKarakteristik pengubah distribusi jenis keringFaktor apa yang mempengaruhi jangka hayat

    burkina fasoKarakteristik pengubah distribusi jenis keringFaktor apa yang mempengaruhi jangka hayat

  • MaassluisPlatform penangkapan hidraulik 12 meterPrestasi berubah kerana suhu

    MaassluisPlatform penangkapan hidraulik 12 meterPrestasi berubah kerana suhu

  • MaassluisAngkat dan mendarat jambatanTrend harga akan memasuki keadaan stabil

    MaassluisAngkat dan mendarat jambatanTrend harga akan memasuki keadaan stabil

  • segera:Peringatan: Maklumat MaceJembatan pengangkutan gudangTeknologi pengukuhan baru memberi anda MaceJembatan pengangkutan gudangTeknologi pengukuhan baru oleh syarikat kami, perkhidmatan MaceJembatan pengangkutan gudangTeknologi pengukuhan baru dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MaceJembatan pengangkutan gudangTeknologi pengukuhan baru, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MaceJembatan pengangkutan gudangTeknologi pengukuhan baru. MaceJembatan pengangkutan gudangTeknologi pengukuhan baru di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MaceJembatan pengangkutan gudangTeknologi pengukuhan baru, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!